Trzeba napisać nowy regulamin. A więc...
1. Zabronione jest używanie wulgaryzmów, można je zastępować słowem <cenzura>.
2. Poziom pisania - nagminne pisanie postów po 2-4 słowa będzie kończyło się ostrzeżeniem. Posty typu "Papa" "Co tam" będą od razu ostrzegane. Posty powinny być z sensem, zawierać wyraźną treść.
3. Ortografia i stylistyka - nagminne robienie błędów ortograficznych będzie kończyło się ostrzeżeniem, ponieważ jest to tylko wasze lenistwo. W przeglądarkach są odpowiednie wtyczki i dodatki, które podkreślają na czerwono niepoprawnie napisane słowa. Do tego prosiłabym, aby oddzielać w poście to co wasz bohater powiedział od tego, co robi, żeby nie był to jeden ciągły tekst, gdzie nie wiadomo co jest czym.
4. Każdy może dostać 5 ostrzeżeń, kolejne jest równoznaczne z banem na tydzień, a następne ostrzeżenia skutkują blokadami kont na 2 razy dłuższy czas niż poprzednia blokada.
5. Użytkownik może opisywać jedynie zachowanie swojej postaci oraz to, co powiedziała. Nie może natomiast z góry ustalać, co się stało z inną osobą, na przykład gracz A może napisać, że zaatakował gracza B, ale nie może już napisać jak wielkie obrażenia dostał. Za to i za opisy otoczenia odpowiadają moderatorzy / administratorzy ze specjalnego konta - BohateraNiezależnego bądź PanaNarratora
6. Jeśli chcesz zacząć grę z nami, napisz swoją Kartę Postaci w dziale Postacie. Po akceptacji oraz dodaniu do odpowiedniej grupy będziesz mógł wystartować.
7. Pamiętaj, że administratorzy to też ludzie, a nie bezmyślne roboty. Czasami mamy zły dzień tak samo jak i wy, mamy problemy, a nawet brak czasu, więc jeśli nie zrobimy czegoś od razu, to nie klnij, nie wyzywaj, poczekaj. Jak tylko będzie chwila czasu albo odrobina chęci to zrobimy to.
8. Jeśli gracz nie założy Karty postaci przez 2 tygodnie, jego konto zostanie usunięte. Podobnie stanie się z z kontami, które nie będą aktywne przez miesiąc, bez wyraźnego powodu / bez poinformowania nas. Taka postać zostanie uśmiercona, bądź zapomniana.
9. Gracz może jedynie ingerować w los własnej postaci, nie może tego robić u innej. Gracz A nie może napisać co zrobił gracz B. Jedynymi wyjątkami jest administracja, ponieważ to ona prowadzi fabułę. Takie posty będą karane ostrzeżeniami.
10. Na forum obowiązuje szacunek do drugiej osoby. Kreowana postać nie zawsze jest odwzorowaniem użytkownika, więc nie można wyzywać ani zniesławiać innej osoby, ponieważ jej postać coś tam zrobiła.
11. Multikonta - owszem, są dozwolone, ale proszę nie przesadzać. Administracja ma prawo zabronić komuś stworzenia multikonta podając za przyczynę STYL i ORTOGRAFIĘ użytkownika. Decyzja ta może zostać zmieniona, gdy w danym użytkowniku będzie można zauważyć poprawę.
12. Na forum obowiązuje nie tylko kultura, ale też netykieta. Więcej informacji tutaj: KLIK
13. Na całym forum zabronione jest reklamowanie for, gier, blogów itp. Jedynym wyjątkiem jest przeznaczony do tego dział.
14. Jeśli widzisz łamanie regulaminu - napisz do administracji. Wszelkie inne poczynania, poprzez straszenie banem, odpowiadanie na tego posta w stylu "nie powinieneś tego pisać" "aaa dostaniesz bana!" będą karane jako spam.
15. Zbyt kolorowe posty będą nagradzane ostrzeżeniami. Kolory to nie zabawka, służą do rozróżnienia postaci, do pisania ważnych informacji bądź komentarzy administracji co do niektórych postów.
16. Nagminne zgłaszanie postów, które są zgodne z regulaminem będzie nagradzanie ostrzeżeniem.
17. Konta, które zawierają wulgarną, rasistowską etc. nazwę będą kasowane.
18. Zabronione jest (na całym forum) pisania postów niezgodnych z prawem oraz umieszczania do nich odnośników.
19. Wszelkie groźby i szantaże odnoszące się do życia realnego będą podstawą do poinformowania o tym odpowiednich służb oraz do zakończenia gry przez tą osobę.
20. Kategorycznie zabronione jest podszywanie się pod administrację bądź moderatorów. Osoba taka będzie wykluczona z gry, a jej konto zablokowane / skasowane.
21. Powodem do skończenia przez użytkownika gry jest pisanie postów zawierających hasła, symbole lub ludzi związanych z ustrojami opartymi na dyktaturze, terrorze lub nienawiści (np. faszyzm, nazizm, nacjonalizm, terroryzm) lub wzywające do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej. Tyczy się to absolutnie całego forum.
22. Jeśli konto zostanie zablokowane / skasowane, właściciel nie może ubiegać się o żadną rekompensatę / odszkodowanie w żadnej postaci.
23. Właściciel zablokowanego / usuniętego konta może się odwołać w przeciągu 3 tygodni od nadania kary, w dziale dla gości. Po tym terminie administracja nic nie zrobi.
24. W razie włamania na konto, właściciel ma obowiązek poinformowania o tym administrację, dołączając do wiadomości dowody, w przeciągu tygodnia od rzekomego włamania. Po tym czasie administracja ma prawo nie rozpatrywać sprawy.
25. W uzasadnionych wyjątkach administracja może zablokować / skasować konto z innych, niż wyżej wymienionych powodów.
26. Jeśli masz jakieś zastrzeżenia co do pracy moderatorów, bądź administracji, zgłoś to albo poprzez pw do członka administracji, bądź napisz wiadomość w dziale skargi.
27. Zabroniony jest multiposting, czyli pisanie posta pod postem przed upływem 4h. Kolejny post, jeśli nie napisał nikt w międzyczasie, może zostać napisany 4h po poprzednim. Jedynym wyjątkiem jest zakładanie lokacji, gdzie pierwszy post jest opisem miejsca.
28. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez podania przyczyny.
29. Jedno konto jest równoznaczne jednej postaci. Wyjątki to opiekunowie / żywioły / postacie specjalne. Dodatkową postać można otrzymać za zasługi na rzecz forum.
30. Linki referencyjne, w których użytkownik otrzymuje korzyści dozwolone są jedynie w przeznaczonym do tego dziale.
31. Sygnatura, czyli podpis, może mieć maksymalne wymiary 200x500, przy czym 200 to wysokość, a 500 to szerokość, jeśli chodzi o obrazek. W sygnaturze również musi się znaleźć link do karty postaci (może być ukryty pod obrazkiem).
32. Jeśli bohater gdzieś usnął, musi się tam obudzić, inaczej zostanie nagrodzony ostem.
33. Konto musi nazywać się tak, jak jedna postać właściciela tego konta.